Det här med träning

Har läge sagt till mig själv att skaffa ett gymkort men har inte kommit någon vart men däremot har jag börjat med lite övningar här hemma och det är just det här med att hitta motivationen, men igår kväll kände jag att nu får det fasiken vara nog med allt sött & mög!
Så imorse började mitt nya liv och jag ska klara det här oavsett hur jobbigt det är m.m så ska jag fixa det!
Börjar med hemmaövningar sen när jag har gått ner 10 kg så ska jag skaffa mig ett gymkort!

Tog en förebild imorse så jag har något att jämföra med i så fall så man inte tappar motivationen igen..
Skulle ha behövt en stor plansch på mig själv hängandes i sovrummet så som jag såg ut för 2 år, ett nu så man hade kämpat häcken av sig!
Nu är sista chansen och jag vet att det inte behövs några gastric bypass operation och sånt för jag har klarat det förr och ska klara det igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0