❤ 31 Augusti

Har haft en jätte mysig fm i Slottsskogen tillsammans med Marie, Micke & J. Barnen var glada mer eller mindre hela tiden❤
På vägen hem blev det gyllene måsen till middag (Mc Donalds) känner att i alla fall en dag i veckan ska jag unna mig!
Kom till Kållered, åkte inom gallerian och gick in på Kappahl projekt pyjamaser börjades.
Kevin hade redan kollat ut en pyjamas med skylanders men den fanns bara till 110/116 och det blir alldeles för kort i benen men vi ska se om vi hittar den någon annanstans.
Men varsin pyjamas blev det i alla fall eller ja Emilia fick sitt första nattlinne vilket hon kommer drunkna i, Kevin fick fyra par kalsonger och Emilia ett par mockasiner.

När vi kom hem så tog vi vuxna varsin kopp kaffe och barnen fick lite saft, ska snart ner och handla kaffe & mjölk då det är slut.
Sen ska vi poppa lite popcorn och mysa till en film, sen kommer barnens farmor en sväng innan hon ska jobba för på Tisdag åker hon & barnens faster utomlands.. Gottegrisar! ;)

Imorgon får vi se vad vi ska hitta på för skoj :)
Tänkte jag ska sätta mig ner ikväll och fortsätta med Kevins album :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0