❤ 27 Augusti

Precis lagt mig i sängen och det ska bli så skönt att äntligen få sova!
Barnen somnade strax efter 19 då vi var ute ett tag i sandlådan så dem fick leka av sig lite energi.
Sen satte jag mig ner i köket och började pyssla med Kevins album :)
Fick mig ett ryck och började dammtorka och plocka undan lite i både kök & badrum, hängt upp tvätt och sånt!

Imorgon kommer vi inte ha något vatten med 9-15 som tur är så är barnen på dagis, med andra ord har jag förberett kaffekokaren så det får bli en full kanna tills imorgon, hällt upp vatten i en massa vattenflaskor och imorgon bitti får jag starta en maskin med tvätt direkt när jag kommer upp likaså diskmaskinen.
Även hälla upp vatten i Emilias vällingflaskor, lika bra och vara förberedd helt och hållet ;)

Idag när jag var på gallerian så gick jag inom BR och tittade lite köpte faktiskt varsin liten present till barnen;
Kevin är väldigt förtjust i turtles så han fick han där strimlarn som dem kallar honom i filmerna och Emilia fick sin allra första Barbie docka. Båda barnen nöjda och då är även mamsen mer än nöjd vill jag lova! :) ❤

Nu måste jag också ha lite skönhetssömn så vi hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0