KAAALLT

Saknar värmen även om det inte var så speciellt varmt under Sommaren så var det ändå behagligt,
nu tycker jag bara att det är pest och pina och behöva gå ut.
Vinterjacka hade inte suttit fel och ha på sig nu faktiskt, men riktigt än går det ju verkligen inte ha det på sig.
Kevin är lämnad på dagis som sagt så om ett tag ska vi gå och hämta honom igen,
först byta blöja på lillan och klä på oss.
Har förberett lite på maten också får bli köttbullar i stället för biffar,
champinjonerna är fin hackade och lite sånt smått och gott resten gör jag i ordning senare.
D och hans jobbarkompis har även varit hemma en sväng på frukost,
kokade lite ägg och kaffe m.m. till dem!
Alltid lika trevligt när dem kommer hem på frukost för då blir det inte så ensamt i många timmar som det brukar bli annars, är som sagt väldigt sällskapssjuk.
Tänkte att jag ska kolla lite på nätet efter overaller m.m. till barnen nu innan vi ska bege oss,
väcka lillan också får jag göra strax innan vi ska gå som sagt.
Hon somnade nu för en stund sen efter hon hade ätit.
Hoppas att ni har en bra dag hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0