6 September

Prinsen är lämnad på dagis, första maskinen med tvätt är upphängd och prinsessan äter.
Sitter i soffan och matar lillan samtidigt som jag kollar lite på tv!
D och hans jobbarkompis har varit hemma på frukost så dem åkte för en stund sen, vädret är toppen strålande solsken och väldigt behaglig värme.
Hoppas att det fortsätter vara så hela dagen så kan man vara ute.

Satt och skulle ringa en ganska viktigt samtal precis men där var stängt?
Så får avvakta tills på Måndag och försöka igen.
Blir nog att jag lägger mig och vilar en timme innan vi ska gå till dagis igen, känner mig så himla trött aldrig varit med om dess like.

Ringa min pappa barnens morfar senare ikväll och gratulera honom. Han fyller år idag och imorgon ska han firas.
Förlåt älskade pappa att jag inte kan vara med och fira dig även om jag mer än gärna vill mer än någonting annat! :(
Nej en kopp kaffe först innan något annat ska göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0