Trots & snor

Som rubriken lyder så är det något fruktansvärt med denna trots och jag håller rent ut sagt på att bli galen här hemma då Kevin höll på hela dagen igår och det var verkligen ingenting och leka med,
till slut så trodde jag verkligen att jag skulle bli galen!
Sen snorar lillan något fruktansvärt så det är helt sjukt tycker att man torkar den lilla näsan non stop men det märks inte och syns verkligen inte..
Som tur är så har jag Nezeril hemma men skulle behöva gå ner till Apoteket och fylla på deras medicinförråd bägge barnens så man har hemma ifall det skulle ta slut.
Men så som det känns som nu så har jag verkligen inte lust och gå någonstans med Kevin för det var jävlar rent ut sagt vad han håller på!

Skulle ju egentligen till gallerian också då dem har Halloweenpyssel, ansiktmålning och man får träffa häxan men nej han ska inte få göra som han vill.
Lördagsgodiset är också indraget!
Känner mig hemsk att jag har dragit in på dessa två saker som både han och jag har sätt fram emot,
men jag måste bli hård mot honom för annars kommer jag ha ett rent helsike med han.
Tycker det räcker med det man får stå ut med nu..
Hur gör ni när era barn inte lyssnar?
Igår drog jag in Fredagsmyset och herregud vad ledsen han blev,
men som jag förklarade för honom att man får ingenting när man inte lyssnar.

Ibland känns det som om man är ett monster,
men ja vad ska man göra?
Hur gör ni?
Tips snälla...
Jag hoppas på att både han och alla andra förstår hur mycket jag älskar honom han är mitt allt,
men han måste lära sig, man måste sätta gränser som förälder vad som är okej och inte okej.
Även om det är jätte jobbigt så måste man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0