Somna gott

Ikväll kan jag somna gott med bra samvete!
Tog mig i kragen innan idag och började städa lägenheten från topp till tå, imorgon ska tvätten vikas och läggas in sen ny tvätt och hänga upp precis ställt in tvättmaskinen att den ska börja tvätta om nio timmar lagom tills jag och lillan har lämnat Kevin på dagis.
Men hoppas dock att jag har gjort rätt också i med jag aldrig har använt den där knappen innan, det återstår och se! Haha

Svärmor och min svägerska har varit här ikväll på fika och en massa mys med barnen, det uppskattades av oss alla speciellt barnen.
Emilia var glad hela tiden och Kevin likaså även om han var hur trött som helst vår älskade gosse!
Blev sen kvällsmat men ack så gott det var det fick bli; kycklingfilé, ris och currysås.

Imorgon är det som sagt Fredag så en massa mys står på schemat hela helgen och besök av barnens ena moster och hennes man kanske deras yngsta moster också.
Sen på Söndag kanske deras faster skulle komma vi får se hur det blir.
D ska ev. jobba hela helgen det återstår och se, nu ett varmt bad sen sängen.

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0