Snart bege oss

Precis pratat med svärmor och hon & min svägerska kommer senare idag,
vet en som kommer bli överlycklig sen när jag hämtar han på dagis vilket vi alldeles strax ska göra.
Men först och främst ska jag väcka lillan som ligger och sover en trött liten tjej har vi här hemma idag,
dock är jag lite halft seg men ändå pigg.
Nu är det uppehållsväder och jag hoppas för kung och fosterland att det håller sig i tills vi kommer hem igen,
tror vi tar posten i samma veva efter vi har hämtat Kevin!
Fast först och främst se hur han är idag om han är trött så är det verkligen ingen idé och gå till posten för då blir det bara kaos vilket det var igår och ändå skulle vi bara gå hem från dagis.
Se om han vill vila middag tidigare idag så han är på bättre humör när D kommer hem!
Sitter fortfarande och funderar på vad vi ska ha till middag lite tveksam/velig idag,
sugen på en massa men ändå inte.. Hmmm!
Sicket elände med andra ord!
Men får fundera ett tag till och se vad jag kommer fram till även höra med Kevin vad han är sugen på,
vet nog redan svaret på den frågan och det är pizza men icke.

Imorgon är det Fredag!!
Förstår verkligen inte vart dagarna tar vägen längre trodde faktiskt att det bara var Onsdag idag men ack så fel jag hade, grabbarna satt och skrattade åt det innan när dem var hemma när jag sa att nu är det bara två dagar kvar tills Fredag.
Ja man tappar lätt bort sig i veckodagarna som ni kanske märker, gör ni det också?
Lite pinsamt dock, men men det bjuder jag på.
Nu ska jag ta och packa ner gummistövlar till lill killen sen väcka lillan för att sedan gå mot dagis en gång till.
Vi hörs under dagen skulle jag tro! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0