Regn, regn

Det regnar och de regnar...
Men nu är pappsen hemma så vi får klura ut något som vi ska hitta på, varken jag eller barnen vill sitta hemma direkt idag också i med vi har mer eller mindre suttit inne hela helgen.
Har varit ute vid containern två omgångar och slängt en massa så nu är det tomt på balkongen, finns en sak till i vårt sovrum som ska ut med får se om D kan springa ut med det så vi blir av med möget.
Sen är där en massa kläder som ska ner i förrådet sen ska vinterkläder upp!
Måste hitta min vinterjacka för jag fryser extremt mycket när vi är ute :(

Kevin sitter och leker & lillan ligger hos D och försöker dra han i skägget samtidigt som hon tittar på mig ;) haha
D pratar i telefon vilket inte är så ovanligt i med det handlar om jobb!
Nu ska jag ta mig något och äta så vi hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0