God Natt

Att jag har frusit som jag har gjort i några dagar har nog varit förkylningen som har legat och spökat så under natten kom möget smygandes!
Lilleman är också lite snorig men än så länge märker jag inget på lillan och hoppas på att hon slipper det ja för Kevins skull hade också varit skönt om han hade sluppit det då hans förkylningsastma är inget och leka med.
Så hela eftermiddagen har jag gått med min one piece så som jag har frusit!

Kevin ska inte på dagis förrän på Tisdag då det går maginfluensa på hans avdelning och det är de sista jag vill att vi ska råka ut för.
Så idag var vi ute och lekte i någon timme med Denise och hennes barn träffade även Linnea och Oskar.
Imorgon får vi se vad vi ska hitta på. :)

Den 24 November så ska jag göra något som jag inte har gjort på över ett år, jag ska gå ut med ett gäng tjejer.
Det är så att Denise fyller 25 år så vi ska fira henne! :)
Ser fram emot och komma ut lite då jag alltid är hemma och är nästan aldrig barnledig har inte varit i behov av det men nu känner jag att det behövs.
Så barnen ska vara hemma med D.

Ska försöka hinna och baka denna helgen för den 11 November fyller D 25 år så det blir kalas hela den helgen.
Och nästa helg finns där ingen möjlighet till det då han åker på Fredag em och kommer hem någon gång på Söndag, han ska iväg och spela Air Soft.
Så barnens faster ska komma hit och hålla oss sällskap. Mysigt det kommer bli!

Nu ska jag ta mig ett varmt bad sen sova och hoppas på att jag känner mig lite piggare imorgon.

- Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0