Dålig uppdatering

Alldeles strax så ska även jag göra det som dem andra gör i detta hushållet och det är att sova!
Märks att jag har druckit tok för mycket kaffe idag (igår rättare sagt)
Denna helgen har varit bra full rulle hela tiden så jag skyller på det som ursäkt pga den kassa uppdateringen.

Har stått och lagat nu för en stund sen det slog mig när jag låg i badet att D inte hade någon matlåda till jobbet så tog fram kycklingfilé och gjorde i ordning + ris & currysås.
Har även gjort i ordning mackor till honom, han har det bra den där mannen! ;)

Ny månad är det nu också och nu är det ny vecka och nya tag.
Efter jag och Emilia har lämnat Kevin på dagis så ska vi gå och köpa mjölk sen hem för jag ska ringa några viktiga samtal, två av dessa samtalen är till min barnmorska och min läkare sen är där ett x- antal andra samtal som även ska ringas innan vi ska hämta storebror igen.

Jag hoppas på att ni har haft en bra helg, att ni mår bra och att mina uppdateringar ska komma igång som vanligt igen. :)
Nu ska jag sova..
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0