Bio

Om någon timme så är vi på bio, jag vet fortfarande inte vilken vi ska se det enda jag har fått reda på är att det är VIP-bio som vi ska gå på.
Trots Kevin kräkte igår så kommer barnens farmor hit och passar dem,
dagen har gått i ett med att hålla på och städa, tvätta m.m.
Lär somna på direkten skulle jag tro när vi kommer hem ikväll!
Kevin har som sagt inte kräkt något sen igår kväll vid 21 så ja förhoppningsvis kommer det inte mer nu då,
men man ska aldrig säga aldrig men jag hoppas verkligen att Emilia klarar sig nu.
Vorde typsitk om hon skulle bli smittad! :(
Snart ta och välja vad man ska ha på sig ikväll och även fixa håret.
Mysa lite med barnen också!
Återkommer sen när jag är hemma igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0