15 November

God morgon på er!

Här hemma så är det bara jag och Kevin som är uppe,
han sov hela natten också så han sov mellan 16-06.30 och inte vaknat en enda gång inatt.
Med andra ord var han jätte trött mammas älskling!
Ska ringa till dagis om en stund och fråga om där är fler som har insjuknat i magsjuka om inte så får jag släppa iväg han idag för så ledsen han var igår bara för att det inte blev något dagis så känner jag mig fruktansvärt elak och hålla honom hemma.
Så med andra ord får jag hoppas på att vi slipper det och skulle vi få det så finns det inte så mycket och göra åt saken.
 
Idag har vi inget inplanerat, måste till posten i alla fall då jag inte hann dit innan brevlådan skulle tömmas för D var tvungen och jobba över någon timme.
Så får se hur det blir idag om han slutar som vanligt eller om han jobbar över idag också,
imorgon kväll så ska vi faktiskt gå på bio bara jag & D!
Blev väldigt glad igår när svärmor berättade att hon skulle passa barnen imorgon och jag trodde inte henne först och självklart undrade jag varför hon skulle göra det. ;) haha
Men så berättade hon att D hade ringt och frågat om hon kunde passa dem för han ville ta med mig på bio,
sist vi var iväg tillsammans bara han och jag var på julbordet med hans firma förra året.
Så det ska bli riktigt mysigt!

Väldigt nervös det är jag då jag inte har lämnat ifrån mig Emilia på kvällarna till någon annan mer än D.
Men det kommer gå bra och dem är trygga tillsammans med farmor,
är rätt bra övning då vi ska på julbord den 1 December så då får vi barnvakt då också.
Om nio dagar så ska jag som sagt ut tillsammans med Denise och några till, vi ska fira hennes 25 års dag och jag sitter och funderar på vad man ska ge till henne.
Tycker sånt är jätte svårt och det är inte någon idé och fråga henne vad hon önskar sig för jag vet redan att hon kommer svara ingeting.
Känner igen mig själv i det där ;)

Nu ska jag ta ett kopp kaffe så vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: ♥Mamma till Oliwer och mamma till tvillingar♥

Ja de la sig så sött så jag var tvungen att knäppa ett kort
Kram

2012-11-15 @ 11:45:35
URL: http://treblirfem.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0