1 November

Ny månad och nya tag, eller vad säger ni?
Idag åker vinterjackan på för första gången och tror inte att det blir den sista i heller,
ska göra oss i ordning om en liten stund så man är klara när vi ska gå till dagis men först ska jag dricka upp mitt kaffe.
Ska även se om jag får tag på barnens BVC tant skulle vilja ha en tid för vägning på lillan så man har lite koll med tanke på hon inte hade ökat så bra i vikt sist vi var där och nu är det någon vecka sen.
Sen får nog jag själv boka en tid hos läkaren och kolla upp min värk som jag har i mina händer och armar detta är helt sjukt att jag är så fruktansvärt stel på morgonen så jag knappt kan bära Emilia för då gör det så himla ont! :(

Efter vi har lämnat Kevin på dagis så ska jag till posten och skicka iväg ett paket,
sen blir det hem och plocka undan & även dammsuga igen..
Har bestämt mig för att jag aldrig ska skaffa hund med tanke på allt hår och mög,
tycker det är tillräckligt jobbigt med allt mög som ligger på golvet efter Kevin när han smular i sönder något,
får nästan panik när något hamnar under fötterna så man nästan bara vill skrika rakt ut.
Verkar som om det är matdags för lillan hon är inte alls glad tror det är tänderna också som gör ont på henne,
men jag återkommer senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0