Inga ord

Rubriken hör inte riktigt ihop med inlägget men fantasin är noll..
Som sagt kvällen har varit lugn har inte gjort så speciellt mycket mest legat i sängen och kollat på tv, vår prins ville inte riktigt lägga sig i tid ikväll han ville hellre vara uppe och mysa med mamma& pappa vilket han fick också! <3
Det är sällan vi gör undantag när det handlar in sömnen men ikväll så blev det så, sen vad folk tycker och tänker det struntar vi fullständigt i.

Imorgon så ska Kevin som sagt till dagis och det är de enda han pratar om eller ja skolan som han kallar det, mycket prat om sina vänner, vad dem har ätit till lunch och vad dem har gjort.
Han älskar verkligen att sitta ner och förklara för oss hur hans dag har varit m.m och jag bara ÄLSKAR att sitta och lyssna på allting han har att berätta. <3
Hoppas på lite bättre väder imorgon så man kan vara ute och leka efter dagis, håller både tummar och tår.

Nu ikväll brast det, tårarna bara rann och D blir mer och mer som ett frågetecken när det väl händer. Vilket är jävligt sällan som jag bara börjar gråta!
Men nu är jag trött på att gå och vänta på vår lilla prinsessa tycker så synd om Kevin som frågar oss när bebisen kommer, men som jag har sagt att snart, snart så är hon här men när det vet jag inte. Men vi här hemma längtar efter vår dotter & lillasyster! <3

Men det som fick mig att gråta är att kan inte folk förstå hur jävla jobbigt det är att få samma fråga flera gånger om varje dag!? Hur mår du, har du ont, någon förändring......
Visst att dem undrar hur man mår men det finns gränser!
Ni kanske tycker att jag är dum i huvudet men det är jobbigt när vänner och anhöriga håller på så *arght* men nu hoppas jag verkligen på att lillasyster vill komma så man slipper det jäkla eviga tjatande. Jag vet att folk är nyfikna men lite hänsyn kan ju visas också att det är väldigt jobbigt för mig i med det är jag som har det extremt jobbigt just nu, får jag mår verkligen inte bra.
Sen att D frågar det är helt okej men ibland blir det tjatigt det också ;)

Nej men just nu är allt jobbigt och jag vill att folk ska inse det själva också, anser att jag/vi ska inte behöva säga ifrån hela tiden.. För visst att alla andra längtar men det är först och främst vi!
Detta inlägget blev inte som jag hade tänkt så avslutar här, sov så gott


Kommentarer
Postat av: M

Josh var uppe till tolv inatt :P så tänk inte på det. Barnen tar ingen skada av det, däremot vaknade han redan halv sju. Otippat :) kram på dig Pernilla <3

2012-05-15 @ 10:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0