4 Maj

Tröttare, tröttare & tröttast ...
Vakna imorse med värsta värken i benen och hela ryggen, men det var bara att bita ihop och gå upp!
Ska nu försöka få Kevin till att vila så jag själv också kan få sova en stund i alla fall, även om klockan är alldeles för mycket för att vila så bryr jag mig inte just nu.
Ska jag kunna vara en glad mamma så behöver jag vila speciellt nu, annars så har jag inget behov av det men nu dem två senaste veckorna har jag känt att det verkligen har varit ett måste!

Åt "mellis" för en liten stund sen, blev stekt potatis och tzasiki (stavning?) är något som jag verkligen älskar tzasikin då kan stå och äta med sked utan att ha någonting till. Smaskens!
Har städat hela badrummet, rensat badrumsskåpet och lite sånt så nu är det ordning och reda där inne och jag vet en som kommer vara mindre glad och det är D för han hatar när jag har gjort om! Haha

Idag så ska vi bara vara hemma och ta det lugnt, blir att vi går ut sen kanske tar oss en promenad ner till Coop och köper lite Fredagsmys?
Godiset kan jag vara utan för det är inget som lockar mig just nu, men däremot promenaden är fruktansvärt lockande. :)
Blev så glad innan när min näst minsta lillasyster ringde och frågade hur det var med mig och även pågarna men just mig, ingen fråga ang. graviditeten och det kändes så jävla skönt rent ut sagt att någon inte fråga mig om jag hade ont och så.
Sen vet jag att hon innerst inne undrar men hon brydde sig om just bara mig om jag säger så, för när folk ringer så frågar dem alltid om hur jag mår och om jag har ont m.m jag meddelar om jag har ont räcker och fråga hur det är med mig, sen att folk "tjatar" det är ju för dem är nyfikna men samma fråga flera gånger om dagen är jävligt jobbigt.

Nej nu ska vi försöka sova vi hörs sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0