Intar ryggläge

Nu har jag intagit ryggläge i soffan efter en full späckad dag med bl.a tvätt, undanplockning, matlagning m.m.
Har alldeles precis vikt klart all tvätt och lagt in det där det ska ligga, har ganska ont i ryggen + huvudet!
Kevin vilade middag till slut i eftermiddags och helt ärligt så hade jag själv också velat vila, men då var det tid för att påbörja med dagens middag och det blev lasange. Sen kom D hem så vi lät Kevin fortsätta sova så vi satt och åt själva, en stund efter maten tog jag på mig och gick ner till affären för att handla lite. Unnade mig ett Marabou choklad som jag ska njuta av till BB ikväll (om jag ens orkar hålla mig vaken)

Ska lägga Kevin om en liten stund, försöker hålla honom vaken så det blir läge att ge han Alvedon innan han ska sova. Hoppas på en lugn natt!
Febern var uppe i 39,8 när D kom hem så jag kommer som sagt ha honom hemma från dagis resten av veckan och förhoppningsvis är han frisk till helgen!
Meningen var att D skulle jobba, men det blev ändrat så tanken är att vi ska städa + tvätta bilen någon dag i helgen så nu får vi hoppas på fint väder! :)
Imorgon ska vi bara ta det lugnt, blir att hålla igång lite i lägenheten försöka få undan lite annars så händer det ingenting imorgon.
Lillasyster busar lite smått nu på kvällskvisten och det börjar märkas att där inte finns lika mycket plats kvar och mindre kommer det att bli.
Idag gick jag även in i v. 33 så nu är det 7 veckor kvar till BF <3
Tiden flyter fortfarande på vilket den har gjort hela graviditeten hittills.

- nu ska jag kramas lite med sjuklingen innan han ska sova. Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0