Första maskinen

Nu är första maskinen tvätt igång i min alldeles egna tvättmaskin, ALDRIG mer tvättstuga. Tack ännu en gång världens bästa svärföräldrar! <3
Svärmor & svärfar åkte för en stund sen och jag sitter i soffan med en trött Kevin, ska försöka få honom att vila middag.
Har bakat äpplepaj och herremingud så god den blev och jag kan lugnt säga att det gick åt, men där är en bit kvar till D när han kommer hem från jobbet. Tror att han kommer bli överlycklig! :)

Ska hänga upp tvätt när maskinen är klar och sen ställa mig och göra köttbullar som vi ska tillsammans med potatismos idag.
Ryggen värker allt mer och mer på mig och det börjar bli riktigt jobbigt allt annat kan jag stå ut med men inte med ryggen!
Men på Tisdag är det 6 veckor kvar till bf och innerst inne så hoppas jag att lillasyster vill komma tidigare för vi längtar fruktansvärt mycket! <3
Kevin säger mer eller mindre varje dag att bebis ska komma nu, men tror det st mycket med vagnen att göra att han vill köra henne. När här har kommit hit folk så tar han med dem in i vårt sovrum för att visa vagnen. Så med andra ord längtar han också och varje kväll så pussar han magen och säger go natt vivis bevis. (god natt Kevins bebis) <3

Ikväll så är tanken att jag och D ska kolla på någon film, vilket verkligen var hur längesen som helst och det är på tiden. Men det beror helt och hållet på hur trött han är när han kommer hem från jobbet, vilket han själv inte vet när det blir. :(
Nej ska mysa med gossen nu och se som sagt om han vill sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0