Hemma

- då var vi hemma i Göteborg igen, kom hem igår (Lördag) åkte tidigare så var hemma strax efter tre sen har det varit full rulle sen vi kom hem.
Så nu har jag & D precis lagt oss i sängen och ska alldeles strax sova..
Hade som helst ingen lust att åka hem, saknaden efter familjen blev större nu och så stor har den ALDRIG varit!
Har sagt innan att jag inte vill flytta ner igen men jag hade fel, JAG VILL!
F*n att det inte bara är till och flytta i med D's jobb som boende hade gått och lösa på ett eller annat vis.
För innerst inne har vi inte så "jätte mycket" som håller oss kvar, visst barnen har sin farmor och farfar dem träffar vi inte så ofta om man tänker så sen är det "bara" två timmar bort..
Nåja jag får antagligen fortsätta drömma om att jag vill flytta ner till min familj för så lär det ALDRIG bli! :'(

Idag ska D & Kevin iväg och kolla på en massa flygplan m.m så jag & Emilia ska städa här hemma sen ska vi gå till Ikea och se om vi hittar några nya gardiner till mitt ny målade kök som D höll på med när jag och barnen var nere i Skåne.
Lär komma upp bild men ska få i ordning där ute först innan det kommer.
Nu i veckan så ska jag se om jag kan få rätt på designen här på bloggen, men det får bli när Kevin är på dagis..

Ska försöka sova nu så uppdaterar mer imorgon, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0