27 Juni

Hej!
Sitter just nu och dricker en redbull och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag sedan kan köra igång en maskin med lakan och lite sånt.
Sen ska vi vara på BVC 11.30 för vägning och mätning, ska bli intressant och se hur mycket lillan har gått upp i vikt nu dem två senaste veckorna.
Just nu ligger hon och sover och har gjort det sedan vi lämnade Kevin på dagis,
trodde att vi skulle få ha fint väder idag med som vi hade igår men där hade jag verkligen fel.
Visserligen var det jätte fint imorse när vi skulle lämna Kevin på dagis men nu från ingenstans så började regna så får ta med mig långbyxor och jacka till honom sen när vi ska hämta honom.
Igår gjorde vi inte så speciellt mycket, lämnade Kevin på dagis vid 9 sen städade jag hela badrummet när vi kom hem och sen la jag mig på soffan tillsammans med Emilia och sov från 11.30-13.50 så det var bara att stressa iväg till dagis för att hämta prinsen och sen var vi ute i nästan två timmar och lekte.
När vi kom hem så satt vi och mös alla tre i soffan sen började jag och Kevin på maten, en riktig hjälpreda har jag fått här hemma! :)
Han tycker det är jätte roligt och få vara med och laga mat, brukar försöka göra något som är enkelt så att han får också vara med.
I med D jobbade över så åt vi själva sen fick bägge barnen bada tillsammans och det uppskattades mycket av storebror, det vill jag lova..
 
Blir att fortsätta städa sen när vi kommer hem från BVC, är ganska skönt och ta lite då och då.
Får se om vi hinner dammsuga innan storebror ska hämtas annars så tar vi det senare ikväll,
nej nu är det matdags för lillan..
Så vi hörs senare,
 
XOXO Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0