Sent

Inläggen blir allt senare och senare nu under "semestern" men återigen så är vi ute hela dagarna och ät enbart inne när det är mellis och mat för barnen. Sitter just nu i fåtöljen och matar Emilia sen ska jag också sova, blir att ställa klockan sen upp tidigt för sedan åker vi in till Helsingborgsfestivalen en sväng! Har en son som vaknar konstant på kvällar och nätter och bara gråter efter sin pappa, eller ja nästan skriker efter sin pappa. :( Hatar att han inte tog semester i två veckor sen pappaledigt i två det hade rent ut sagt fan varit det bästa! Hoppas på att kilona rasar på mig för man sitter inte still en sekund med en vild tre åring! haha Men har fått lite "egentid" så jag kunde sticka iväg och tatuera mig igår kväll. Men bägge barnen sov fortfarande när jag kom hem. Nej fortsätta mata Emilia sen in och ta och trösta en ledsen Kevin (igen) för fjärde gången på knappt 10 minuter. Sammanlagt är det nio ggr som jag har fått tröstat honom bara igår kväll och inatt så är nog uppe i tjugotal ggr på några dagar. Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0