Natti Natti

För en gångs skull på minst två veckor ligger jag i sängen och ska sova är helt slut i huvudet och kroppen. Tar på krafterna och vara nere ;) Vi var framme strax efter 16 åt lite mat och packade upp våra saker sen tog jag och Kevin på oss gummistövlar och regnkläder tog oss en promenad bort till g.farmor & g.farfar eller ja han cyklade sen när vi kom tillbaka så var vi ute lite mer än en timme och cyklade + tog död på mördar sniglarna. Senare ikväll kom min älskade faster hennes man och en av mina kusiner hit :) Får se vad vi ska hitta på imorgon fm för sen på em ska vi hem till min älskade storasyster och systerson! <3 Vi hörs imorgon, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0