Avkoppling

Bägge barnen sover, gubben kollar på tv och jag själv ligger i ett varmt bad och bara kopplar av. Bättre Onsdags kväll kan man inte ha! Eller vad tror ni? Dagen har varit toppen träffat underbara vänner och sen myst massor med min lilla familj, vädret har varit suveränt hela dagen! Imorgon ska D jobba även om han har semester men han behövs på jobbet för där är så himla mycket och göra, så jag hoppas verkligen att han får det i gengäld sen när han behöver vara ledig.. Så med andra ord är jag och barnen ensamma hemma och planerna är att vi ev. ska åka till Slottsskogen när vi har vaknat och så, blir att packa ner mellanmål och ta med oss regnkläder i fall det börjar regna. Sen imorgon em/kväll kommer Daniel & Carro hit så ska försöka hinna göra en äpplepaj också :) Från och med Måndag nästa vecka så är det slut med en massa godsaker för min del för nu jäklar ska restrerande kilon väck dvs. 25 kg! Har än så länge gått ner 12 kg men ska även gå ut efter midjemått för det är oftast där man ser resultat. Sen är det powerwalk som gäller sen när vi kommer hem från Skåne så ska jag införskaffa mig ett gymkort och börja träna, så en vacker dag är jag fit for fight igen, men det får ta den tid det tar helt enkelt. :) Blir att starta en film sen när jag har badat klart och försöka lägga mig lite tidigare än vad jag brukar, men känner jag mig själv rätt så kommer det inte bli så.. XOXO Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0