3 Juli

Hej på er!

Fortfarande så fungerar inte bloggs app på min telefon, vet inte varför eller hur jag ska göra för att det ska funka.
Så därför blir uppdateringarna inte så många vilket jag själv anser är riktigt tråkigt i med jag har en hel del och skriva om på dagarna, men det är inte så lätt och sitta vid datorn när jag är ensam hemma med bägge barnen när D jobbar, så ska försöka ta mig tid till det när det funkar.
Vi mår bara bra och dagarna bara rusar förbi med stora steg, min lilla syster Sandra kom upp i Torsdags och åkte hem igår så vi har haft det otroligt mysigt!
I Söndags kväll körde hon och jag till Liseberg, åkte en massa + spelade en hel del på lyckohjul m.m.
Tro det eller ej både hon och jag vann..
Det blir fruktansvärt tomt när hon har åkt hem, men snart så ses vi igen och om ca; två veckor så är vi nere i Skåne tillsammans hela familjen i en vecka och sen åker D hem för att börja jobba igen så jag och barnen stannar kvar i två veckor och har lite semester..
 
Idag så är Kevin på dagis ska hämta honom nu klockan två,
sen blir det nog att vi kommer vara ute i sandlådan ett tag.
Försov oss imorse igen dvs. jag vaknade inte av att klockan hade ringt så tjugo i nio vaknade jag så fick väcka Kevin, klä på honom + ge honom frukost sen var det Emilias tur så vid halv tio var vi på dagis istället för nio.
Imorgon och på Torsdag är det dagis sista veckan nu sen efter sommarlovet bytar han avdelning,
så på Torsdag ska han ha med sig glass i med han fyller sen år på Söndag!
Känns helt ofattbart att vår lille prins blir tre år!!
Vart har dessa åren tagit vägen?
Nej får ta upp lillan som inte vill sova,
hoppas att ni mår bra..
 
XOXO Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0