15 Juli

Go' kväll! Idag har det inte hänt så vidare värst mycket om jag ska vara ärlig, grabbarna åkte åtta imorse och sen dess har jag och lillan varit ensamma. Sovmorgon till elva och det säger väl allt? Utvilad mamma till max men imorgon blir det ingen sovmorgon för vi ska vara nere på BVC vid tio sen det blir att ställa klockan eftersom det går inte att lita på den lilla damen att hon vaknar tidigt ;) haha Sen runt elva kommer Linda hit på fika & en massa tjöt och under dagen kommer eventuellt grabbarna hem, saknar min lille prins jätte mycket. <3 Men samtidigt har det varit skönt och kunna lägga all fokus bara på Emilia vilket inte har gått i med Kevin är ju den av dem som behöver mest uppmärksamhet om ni förstår vad jag menar? Ligger just nu i ett varmt bad sen ska jag göra mig i ordning för att sedan gå och lägga mig i sängen och se någon film tills jag somnar, lill skruttan somnade vid halv tio efter hon hade badat och ätit. Hoppas att ni har haft en bra dag, XOXO Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0