2 Januari

Nu har vi vaknat eller ja för lite mer än en timme sen gick vi upp,
så vi har ätit lite och nu tänkte jag passa på att sitta vid datorn en stund medans Kevin tittar på supertrion.
Vädret är hyfsat fint idag, inget regn än så länge i alla fall! (skönt)
Hade ingen glad gosse nu när vi vakna när han märkte att pappa inte var hemma,
så tårarna rann för fullt samtidigt som han sa pappa.. :(
Tror inte riktigt att han förstår att D måste jobba också och inte bara vara hemma,
men det känns fruktansvärt när ens barn saknar sin pappa så mycket!

Natten har varit lugn, vi har sovit ganska djupt både jag och Kevin.
Kan ju säga att jag somnade direkt efter jag hade uppdaterat bloggen sista gången,
därför känns det extra skönt att man fick sovmorgon idag för då är man ju verkligen utvilad,
hoppas på att denna kvällen inte blir likadan för då vet jag inte vad jag gör.
På helgerna gör det inget att han är vaken länge, men nu är det sista veckan på vårt "lov"
och jag vill verkligen att han börjar få tillbaka sina rutiner, vilket ibland är ganska svårt.


Ska alldeles strax tvätta håret och sen göra mig i ordning så vi kan bege oss ut en sväng,
har verkligen ingen lust att bara sitta inne i lägenheten idag igen.
Räckte med att vi gjorde det nästan hela dagen igår, men i för sig man får en hel del gjort! haha
Måste även fundera ut vad vi ska ha till middag idag, är alltid lika svårt nu.
Speciellt nu när jag fortfarande inte har någon matlust,
sen att jag klarar verkligen inte av att äta köttfärssås. Konstigt nog..
Men en tripp till affären så hittar jag/vi säkert något smarrigt.

Göra mig i ordning var det ja, sen är det Kevins tur.
Ha det så bra.


Kommentarer
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Tycker bara att de är riktigt tråkigt! kommer så väl ihåg när hon frågade i höstas vad jag hade för namn, då sa jag att vi bara hade ett i tankarna! då sa hon o skrattade: va tur, för vi har tänkt på Olivia! - då är de inte samma.. Sen nu, flera dagar efter dotterns födelse så får jag reda på att hon döpt henne till de, men hon har inte sagt något till oss.



Jag har varit så försiktig med att inte nämna ut namnet till andra än till familj & närmsta vänner, men tji fick jag.

2012-01-02 @ 12:23:57
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0