En trött familj

Ikväll var & är hela familjen trötta eller ja alla förutom lillasyster som ligger och trycker & sparkar! :)
Kevin somnade på två röda vilket var flera dagar sen sist, sen D hade somnat på soffan när jag låg i badet.
Jag själv har precis lagt mig i sängen och hoppas verkligen på att jag själv kan få somna utan samma "känsla" som igår kväll, men det återstår att se.

Har märkt av att det är inte förrän nu som jag tycker att jag har börjat "gnälla" över att vara gravid, bortsett från illamåendet som jag har haft mer eller mindre under hela denna graviditet.
Idag har det varit en riktigt sådan dag där jag gärna hade gett bort detta jäkla illamåendet!
Kräkningarna är ju det värsta, men försöker tänka framåt och det är att denna graviditeten är snart över och då har vi äntligen lillasyster hos oss! <3
Har testat tabletter mot just illamående men dem har verkligen inte hjälpt..
Men nu är det som det är och har varit, sen att det inte är så lång tid kvar längre.

Vi tog oss en liten promenad ner till affären hela familjen och köpte lite gott till ikväll, men det blev inte så mycket ätande för någon av oss. Haha
Men Kevin var hur nöjd som helst så att han t.o.m valde att gå helt och hållet själv, han skulle verkligen inte sitta i vagnen! (mer eller mindre så sprang han) men han var jätte glad, skrattade i princip hela tiden och höll D så duktigt i handen över vägen osv.
Sen hade han sin "lilla peng" så han kunde köra en liten kundvagn och det är en sak som han verkligen älskar!!
Blev att vi kollade på film när vi kom hem, när den var slut så borsta han sina tänder och sen somnade han.

Ikväll var det vår säng som gällde och jag har mina aningar om att han tycker att det är alldeles för ljust inne i hans rum, så här ska inhandlas en mörk rullgardin intill hans rum också!
Det köpet är något som jag verkligen inte ångrar, man slipper få solen/ljuset rätt i huvudet på morgonen när man ligger och sover.
Får se vad vi ska hitta på imorgon som sagt, det beror helt och hållet på vädret också, men något ska vi göra. Det är en sak som är säker!
Sov så gott så hörs vi imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0