14 dagar kvar

- idag så är det exakt 14 dagar kvar till lillasysters bf, så det återstår och se om hon kommer tidigare, samma dag eller efter. Men vi längtar något fruktansvärt här hemma nu alla tre! <3

För övrigt så har jag inte gjort nästan någonting idag, har rent ut sagt mått allmänt skit!
Har varit en tråkig mamma som bara har legat på soffan pga. huvudvärk men ätit har vi gjort tillsammans och lite lek men det var inte alls mycket kan jag meddela, men Kevin har varit glad & nöjd hela dagen så det är huvudsaken. Sen hur jag känner det spelar nog ingen roll, eller?
Har fått lagt in all ren tvätt idag också så lite har jag väll fått gjort.

Vila middag tillsammans med prinsen idag vilket resulterade nästan två timmar!!
Men det behövdes för bådas del och jag klagar verkligen inte, jag piggna till och huvudvärken försvann lite smått.
Nu ikväll ville gossen sova i vår säng vilket kom som en chock med tanke på att han har sovit i sin egna säng i över en vecka, somnat i den och allt.
Men just ikväll var det mammas & pappas som gällde och vi sa inte emot i med han har varit så himla duktig!

Ikväll har vi även haft besök av farmor och där fanns ingen gladare än Kevin! :)
Så mycket han tjatar om sin farmor & farfar men även om mormor & morfar, men det är lättare att träffa farmor & farfar och det har han nog börjat förstå också. (lite smått i alla fall)
Imorgon är det dagis för hans del och jag får se vad jag ska hitta på, ska i alla fall dammsuga för det är verkligen ett måste! Allt detta jäkla grus jag kan inget annat än och säga att jag hatar möget...

Ska alldeles strax sätta mig i soffan och läsa min nya mamma tidning som kom idag, sen får jag se om jag tar mig ett litet bad efteråt. Beror helt och hållet på vad klockan hinner att bli.
Men jag hoppas att ni har haft en bra dag så hörs vi imorgon..

XOXO Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0