1 April

Ny månad, nya möjligheter och 30 dagar kvar till lillasysters bf! :)
Just nu ligger vi i soffan och tittar på barnprogram, ska se om Kevin vill vila lite så då tänkte även jag passa på att vila. Sover så himla dåligt på nätterna nu det värker i höfterna och det spelar verkligen ingen roll hur jag än ligger så värker det! Har även börjat få allt mer förvärkar både på nätterna och på dagarna, igår var det jävligt!
Nu längtar vi allt mer & mer efter lillasyster och vi tycker att dagarna kan gå snabbare. <3
Kevin pratar om bebisen hela tiden flera gånger om på dagarna, så han längtar också!

Igår var vi som sagt nere i Frillesås och tillbringa nästan halva dagen där nere, barnen lekte jätte fint och dem stora pojkarna höll på med D's airsoft saker. Så med andra ord blev dem som tre små barn igen! ;)
Jag, Kevin och D's jobbarkompis minsta dotter vi gick upp till affären och köpte glass, sen dansa barnen och hade sig. :)
När vi åkte hem så hade vi en otroligt utmattad Kevin som somnade nästan direkt & sov hela vägen hem, inom affären och sen påbörja jag på maten. Efter vi hade ätit gick vi ner på Netto och köpte lite lördagsgodis, sen em och bara hade det allmänt mysigt!

Idag är D iväg med dem stora pojkarna, han är hemma om någon timme.
Svärmor ska eventuellt komma hit en sväng och hålla oss sällskap när hon har vaknat, får se om Kevin är pigg på att följa med mig ner till Netto så jag kan köpa kaffe för det tog slut igår.
Annars så får jag höra med svärmor om hon kan ta med sig lite eller så går jag ner sen när hon kommer.
Kevin har som sagt blivit förkyld så näsan den rinner i mellan åt och han har fått en sån jäkla slemhosta igen! (han vakna med slemhosta igår)
Så jag hoppas verkligen att en annan klarar sig ifrån det för jag vill verkligen inte bli förkyld.

Imorgon ska vi till barnmorskan.. Så det är det de enda jag kan komma ihåg vad som händer och sen är det i för sig påskafton och det ska vi "fira" i Gråbo hemma hos svärmor & svärfar.
Nej nu ska jag fortsätta mysa med prinsen min, antingen hörs vi senare eller så hörs vi imorgon.
Ta det lugnt idag och bli inte lurade av alla första april skämt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0