Slut pluggat för ikväll

Nu har jag pluggat färdigt för ikväll, skickat in två uppgifter och har inte så mycket kvar att skriva om på tredje uppgiften i Social Omsorg men den ska inte vara inne förrän den 20/9 men är väldigt skönt att bli klar i tid så att man kan fokusera sig på allt annat i stället. Har lite uppgifter i data också som jag även måste bli klar med så då är det rätt bra att ligga före i planeringen sen även på börja läsningen inför det sista provet i Omvårdnad. :) Killarna gick hemifrån innan ikväll så att jag kunde plugga så dem gick till den stora lekplatsen med M & J så att dem små killarna kunde leka lite. Så nu ligger jag och nattar Kevin sen blir det in i duschen och efter det eventuellt att se en film med mannen min <3 imorgon är det skola, dagis och jobb som gäller för oss alla tre långa dagar som sagt. Nu måste jag få prinsen till att somna så vi kanske hörs sen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0