Börja städa kanske

Lämnade plutt för någon timme sen nu,
har fortfarande inte börjat städa undan här hemma.
Suttit vid datorn och tittat runt lite samtidigt som musiken strömmar genom högtalarna,
är ju inte så mycket som behövs plockas undan men det är lika bra att få det gjort
innan jag ska tvätta vid 16 och sen hämta hem min plutt från dagis!
Får även plocka fram något från frysen som vi kan ha till middag idag,
funderar på att göra falukorv i ugnen och kanske ris till?
Fundera lite på det innan jag bestämmer mig,
är ganska kallt ute idag. Men som tur är så regnar det inte!

Blir att åka till Coop sen och köpa något gott tills ikväll,
imorgon ska ju D jobba så får se vad jag och Kevin hittar på.
Får i alla fall inte glömma att ta med mig overallen hem från dagis,
så är det fint väder så blir det att vara ute och busa. :)
Nej börja städa som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0