19 December

Hej på er,

nu var det några dagar sen sist (igen)
har för det mesta tagit det lugnt dessa dagarna,
är ganska trött just nu som jag har skrivit en gång tidigare.
Idag så valde jag att stanna hemma och plugga inför "om-provet" imorgon inom Etik.
Jag måste verkligen klara det, annars så klarar jag inte kursen alls,
vilket jag verkligen kommer bli otroligt besviken över mig själv..
Så har sovit/vilat i en timme nu ungefär, bara för att samla krafterna och ska alldeles strax
lägga mig på soffan och börja läsa.

I Lördag jobbade D i några timmar, sen på kvällen var vi iväg och åt pizza tillsammans med
familjen Nilsson/Svensson, sen följde vi med dem hem så dem minsta pojkarna fick leka av sig lite.
Sen igår eftermiddag var vi nere hos familjen Rambäck på fika,
efter det åkte vi inom Ica nere i Kungsbacka och handlade lite,
har varit sugen på mozarts kulor väldigt länge så gjorde några sånna som jag tänkte ta med mig ner till Skåne på Fredag, bakade även lussebullar men gjorde en enkelt sats bara.
Blev så sugen på att baka mer, så får se om jag gör något mer smarrigt innan vi åker! :)

På Onsdag ska eventuellt min kära storebror, Kevin älskade morbror komma hit.
Han ska nämligen jobba här uppe i Göteborg Onsdag- Torsdag,
så får baka något extra smarrigt då! :)
Måste även hinna och köpa systersonens julklappar också,
får se om jag gör det imorgon eller på Onsdag.
Sen så är det bara något litet till våra föräldrar som ska inhandlas också,
självklart ska dem också få något! :)

Annars så finns där inte så mycket mer och berätta,
mer än att om 9 dagar så ska vi på ultraljud igen.
Då får vi reda på till 100 % om det verkligen är en lillasyster som ligger i magen,
vi har även bestämt oss för att Kevin ska få följa med,
eftersom vi vet redan att allting är bra med pyret.
Anser att det är en upplevelse bara för oss tre och ingen annan,
därför vill jag ha med mig Kevin, för jag vill verkligen inte att han känner sig utstött/övergiven!
Namnet är också redan bestämt oavsett om det blir en flicka eller pojke,
båda pojkarna bestämde flicknamnet och jag har stått fast vid ett pojknamn sen Kevin föddes.
Så nu återstår det som sagt och se om det är en lillasyster till 100 %. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0