13 Maj 2014

Hej på er!

Hoppas att ni mår bra?
Här hemma mår vi bara bra.
Dagarna rullar på och Emilias 2-års dag närmar sig med stora steg, nu är det bara tre dagar kvar. :)
I Lördags hade vi kalas för henne för en del av släkten, det var min mamma, en av mina systrar, min systerson, mormor och morfar + min moster och en av mina kusiner.
Barnens morfar jobbade, även deras två andra mostrar och deras morbror hade en viktig fotbollsmatch.
Nu på Fredag kommer barnens famor, farfar, faster och fasters kille hit på ett mini kalas! :)

Det har inte hänt så speciellt mycket sen sist jag uppdaterade,
det enda som stör mig mest är att jag inte har varit på gymmet på över två veckor jag har inte ens varit närheten av träning eller någonting.
Orken har lixom försvunnit och jag har vräckt i mig allt onyttigt som jag verkligen inte ska äta!
Men från och med idag så blir det ändringar på det, skulle prova på CARDIO för första gången nu på förmiddagen här hemma "passet" var på 35 minuter och ja jag klarade knappt 15 minuter!!
Men det är bara på det imorgon igen och ge mig fasen på att jag ska klara dem här 35 minuterna för jag vet om att jag kommer fixa det till slut.
Ett besök på gymmet denna veckan får det även bli, men vet banimej inte när.
Är det inte något här hemma så är det jobb, möten osv.
 
Vet att det inte är någon ursäkt, men jag hade önskat att det hade funnits fler timmar på dygnet så att man hade hunnit med mer.
Denna helgen som kommer är det jobb som gäller!
Kvällspass både Lördag & Söndag.
Så med andra ord kommer vi inte ha något särskilt inplanerat..
Barnen är just nu på dagis och innan jag ska hämta dem så ska jag in i duschen och sedan sätta mig med en kopp kaffe och kolla på reprisen av Biggest Loser då jag missade det igår och missar det även nu ikväll då jag ska jobba inatt.
 
Som sagt hoppas att ni mår bra! :)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0