9 Januari 2014

Precis lagt mig och kollar på tv, ligger och bara tänker på barnen.
Får så himla dåligt samvete att jag jobbar så mycket som jag gör, vissa dagar så ser dem mig knappt. 
Har vi tur så hinner vi träffa varandra några timmar!
Är därför glad över att jag jobbar så mycket nätter denna veckan för då har vi många timmar tillsammans❤️️

Imorgon är dem på dagis till 16 men det är bara för att jag måste försöka sova så länge jag bara kan imorgon, har förlorat hur många timmars sömn dem dagar dem har varit hemma under julen, men det är inte deras fel utan mitt egna..
Jag har sovit som Max två-tre timmar när jag har kommit hem efter ha sovit natt, men det är bara för jag har velat tillbringa så mycket tid som möjligt med dem.

I helgen så ska vi försöka hitta på något riktigt roligt, är det fint väder så packar vi väskan och försöker få tag på en engångsgrill och går upp i skogen och grillar korv! Tycker det låter som en toppen ide. Struntar i om det är kallt bara det inte regnar.
Nej nu ska jag försöka sova, hoppas på en lugn natt som sagt :)
Sov så gott 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0