8 Januari 2014

God kväll!

Ligger i sängen och ska natta Kevin,
sen ska jag göra mig klar och packa väskan för att sedan bege mig till jobbet för ett nattpass. (20.30-7.30)
Är ledig imorgon sen på Fredag skulle jag ha varit ledig men har tagit på mig två nattpass till denna veckan för det är verkligen kaos på jobbet!
Så många som är sjuka och vissa lediga, så en dags ledighet denna veckan och nästan samma sak bästa vecka :/

Emilia har väldigt ont i munnen till och från så hon har fått vara hemma idag från dagis, men imorgon ska hon försöka gå.
Sen skulle det nu vara så att hon skulle få ont under dagen imorgon så får dem ringa efter mig.
Har städat hela lägenheten under förmiddagen när lillan sov men som vanligt syns det inte någonstans, så imorgon bitti när jag kommer hem ska här plockas undan innan jag ska sova i några timmar innan jag ska hämta hem trollen på dagis.

Hoppas på en lugn natt på jobbet ;)
Ha det så bra


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0