14 Januari 2014

Gooood morgon, goood morgon!

Kom alldeles precis innanför dörren, sitter och äter en "lätt" frukost som består av en banan och en celsius.
Klockan nio ska jag möta upp Linda & Olivia sen drar vi till gymmet,
efter träningen ska jag hem och duscha sen försöka sova i ett par timmar innan jag ska hämta barnen.
I eftermiddag ska jag även hämta min moppe som äntligen har kommit!
Förhoppningsvis så kommer det gå bra och köra med tanke på snön som har kommit,
även om det inte är så mycket så är det fullt tillräckligt att vara nervös över.
Men innan den ska hämtas så ska barnen hämtas och sen blir det lek i sandlådan om dem är pigga på det! ;)

Igår var det gymmet som stod på schemat innan barnen skulle hämtas,
sen när jag hade hämtat dem så gick vi upp i skogen som ligger framför här vi bor.
Emilia satt mest i vagnen och sura för hon tyckte det var alldeles för kallt! haha
Vi hörs kanske senare, nu ska jag byta om :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0