12 Januari 2014

Befinner mig just nu på jobbet där veckans sista nattpass ska göras, började 20.30 och slutar kl 9 imorgon bitti.
Åka hem och träffa familjen i ett par timmar för att sedan åka tillbaka igen för ett kvällspass 15-22!
Sen har jag gjort mina 65 timmar för denna veckan, varit "ledig" en dag och det var i Onsdags skulle jobbat Tisdags natten men eftersom Emilia hade så ont i munnen (tanden) så var jag hemma och vabba.

Idag har varit en sådan dag där jag innerst inne ville bara sjukanmäla mig för jag har verkligen mått skit!
Varit nära på att börja gråta för det lilla minsta, hade samma känsla igår.
Har ingenting med jobbet och göra men att jobba så mycket och knappt få träffa barnen tar kål på mig!
Sen att jag inte kan sova när jag väl kommer hem gör inte saken så mycket bättre, som nu när barnen är hemma så kan jag bara inte gå och lägga mig även om jag behöver...
Vill umgås med mina älsklingar i med vi knappt ses❤️️

På Måndag ska dem vara på dagis 5-6 timmar tror jag ändrat till 9-15 eller 9-14, direkt när jag har lämnat dem blir det antingen gymmet eller en promenad för att sedan gå hem och sova ett par timmar för att få igen all förlorad sömn.
Sen på kvällen kör jag ett nattpass igen!
Jag har lovat mig själv att detta är SISTA månaden där jag kommer jobba så mycket som jag gör, kan ta på mig något extra pass men bara kolla upp så jag får den ledighet jag ska ha egentligen.

Innan jag åkte till jobbet så satt jag och kollade på resor, kan hända att vi tar en resa i September/Oktober till Turkiet.
Det hade verkligen varit välbehövligt med tanke på alla motgångar och tuffa perioder som vi har haft med allting.

Kände bara för att skriva av mig men nu måste jag sova, sov så gott!
Kram


- familjen kommer i första hand ❤️️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0