10 Januari 2014

Barnen är på dagis sen kl 9, ska hämta dem igen vid 14.
Sen ska vi gå och köpa Fredagsmys sen blir det hem och bara mysa innan jag ska bege mig tíll jobbet för ett nattpass till denna veckan samma sak imorgon.
Var så underbart och vakna upp imorse med mina älsklingar brevid mig, Emilia hon var så glad över att jag var hemma så hon pussade & kramade mig hela tiden och sa; "min mamma"
Det märks på barnen att jag jobbar en massa för så som dem är  nu har dem aldrig varit! <3
Men det ska bli ändringar på det från och med den siste denna månaden, tänker inte jobba mer än bara mina pass och är det någon som vill att jag tar deras pass så får dem ta något från mig också.
Det funkar inte längre att jag knappt är hemma sen att jag är så trött hela tiden handlar om att jag inte får den sömnen jag behöver.
Men så länge jag står på benen så är det inte fara har jag sagt.
 
Just nu sitter jag med en kopp kaffe och lyssnar på Linus Svenning på högsta volymen,
tycker den killen är grym!
Rysningar till max om jag ska vara ärlig...
Ska alldeles strax hänga upp en maskin med tvätt sen ska jag och Linda gå till Hemmakväll och fika,
sen ska även hon iväg och jobba.
Igår kom mina träningskläder så nu börjar det närma sig med stora steg! :)
Ska bli så skönt och komma igång med träningen till 100% nu får det räcka med all lathet,
det är sant att jag knappt har någon ork till någonting längre!
Men jag vet att jag kommer bli piggare och må mycket bättre när jag börjar träna.
 
Nej hänga tvätt var det ja sen göra mig i ordning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0