20 Februari

Hej på dig!

En ganska så utmattad person sitter just nu och skriver,
natten på jobbet var betydligt mycket mindre än bra.
Knappt två timmars sömn och så kommer man hem och inte kan sova!
Nåja då vet jag i alla fall en som lär somna tillsammans med barnen ikväll.
Sitter just nu och lyssnar på musik och ska alldeles strax klä på mig för att sedan bege mig till dagis och hämta hem mina små älsklingar.
Sen får vi se vad vi ska hitta på! Tror nästan att vi bara ska vara hemma och ta det lugnt tills D kommer hem.
Vissa dagar så orkar man verkligen inte göra något och idag är just en sådan dag,
inte för att barnen alltid uppskattar det men brukar lyckas sysselsätta dem på ett eller annat sätt ändå.
Ville bara kika in och skriva några rader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0