❤️️ 24 September

Hej på er,

Ska snart klä på oss och hämta Kevin på dagis.
Emilia är fortfarande dålig men idag har hon suttit och lekt lite och gör det fortfarande, men ingen dagis alls imorgon då hon fortfarande har feber..
Så med andra ord får D vabba då jag ska jobba imorgon och vill verkligen inte börja med att vara hemma.
Ger inga bra ord om man säger så!

Så idag får vi hålla oss inne när vi har hämtat Kevin, det är de enda jag känner när ett av barnen är friska att den som är frisk blir lidande och det märks på dem att det är riktigt jobbigt.
Jag själv känner även paniken att bara sitta inne men det är bäst så att just nu i detta läget att Emilia får vila upp sig ordentligt så hon kan återvända till dagis så fort hon är frisk.

Skulle ju ha varit hos tandläkaren vid 10 tiden idag men avboka då vi först och främst förlorar på att D är hemma sen att jag är ändå ledig, han ändå en annan tid den 8/10 så förhoppningsvis räcker det med en tid till rotfyllning.
Innan vi ska hämta Kevin så måste jag till Netto då tvätt & sköljmedlet tog slut imorse...
Tvätthögen växer så får handla innan D slutar för måste ju tvätta innan dess. Haha

Hoppas att ni mår bra? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0