6 Maj

Hej!

Strålande solsken och varmt ute det är verkligen mer än härligt,
just nu sitter jag med en kopp kaffe och ska snart hänga upp tvätten så fort maskinen är klar.
Väcka Emilia ska jag också göra om en stund då vi ska hämta Kevin på dagis vid 14,
konstigt nog så vilade lillan inte som hon brukar utan hon somnade för 30 minuter sen så denna dagen kommer bli mer än konstig för hennes del då hon är van vid att sova minst två ggr varje dag, men det återstår och se.
Efter vi hade lämnat Kevin på dagis så tog vi oss en promenad sen på hemvägen blev det en sväng inom LINDEX för att köpa en vårjacka till lillan den gröna som jag pratade om men den var slut så fick bli en blå istället med prickar! :)
Nu är det inte så många dagar kvar tills hennes ettårsdag så nu gäller det att baka dessa dagar som finns kvar, förvisso behöver jag inte baka så mycket men det ska ju ändå göras.
Efter dagis blir det nog att vara ute, det gäller att passa på när det är så fint väder!
Vi hörs kanske sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0