❤ 3 Maj

God morgon!

Lite sovmorgon fick man allt idag.
Kevin brukar vakna 5.20 men idag vakna han 6.40!! Kors i taket i princip.
Just nu sitter han och äter frukost, Emilia går runt soffan och allt annat.
Hon har börjat gå mer & mer mot alltid och igår släppte hon taget och tog 5-6 steg alldeles själv utan stöd! :)

Igår fick jag sålt lillans vagn och köpte en annan en brio spinn som ni kanske har sett under nästa inlägg, sent igår kväll när barnen hade somnat efter många om och men så började jag med första satsen med bullar.
Vilket jag aldrig kommer göra om då jag var klar vid 00 inatt!
Så hädanefter baka antingen på fm eller på em när D har kommit hem från jobbet och så, fast nu har han varit ledig några dagar! :)

Idag ska Kevin till dagis, sen vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Städa är en sak som behövs men i med det är så fint väder så hade en promenad inte suttit fel så det lär det bli. :)
En kopp kaffe nu kommer sitta fint, ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0