❤ 14 Maj

God kväll!

Idag vaknade vi på ett bättre humör men har typ inte gjort någonting, imorgon eller på Torsdag ska här dammtorkas överallt igen sen Fredag dammsuga & torka golven då det är kalas för lillan på Lördag.
Helt sjukt att det bara är två dagar kvar tills hennes ett års dag! Jag kan inte förstå vart detta året har tagit vägen..❤

På Fredag ska jag till tandläkaren då en av mina tänder gick i sönder förra sommaren (en gammal lagning) att jag inte går förrän nu är pga jag har en sån enorm tandläkarskräck som heter duga! Men nu har jag tyvärr börjat få ont så ja jag får ju skylla mig själv helt enkelt att jag inte har gått tidigare, men på Fredag är det en undersökning sen får jag se om dem fixar den samma dag eller om jag får en ny tid.

Idag har jag även varit på BVC med Kevin idag och nu väntar vi på en remiss till hörsel & dövenheten (som hon kallade det) då det ska tas ett hörselprov då en av hans trumhinnor är tjockare än vad den ska vara.
Då jag själv har en hörselskada så ska vi vara noga med att hålla lite koll på båda barnen egentligen, men nu återstår det och se.

Har precis tagit av mig acnekillern och ligger i ett varmt bad för sen blir det sängen.
Hoppas att ni mår bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0