❤ 28 Juni

God morgon säger vi ifrån Skåne! :)

Kevin vaknade 5.30 så har varit uppe ett tag så vi hann umgås lite med mamma/mormor innan hon skulle åka och jobba, så nu är det bara vi uppe och alla andra ligger och sover.
Vi åkte ner som sagt igår nästan direkt efter D hade kommit hem från jobbet så vi var redan nere vid 18-tiden så det blev inte så sent som vi kom fram, vilket var väldigt skönt.
Kevin var vaken hela vägen ner medan Emilia slumra till en liten stund mellan Falkenberg och Halmstad.
Båda barnen satt tillsammans bak i bilen och det gick förvånansvärt bra! :)

Blev en massa kramar m.m när vi kom fram och barnen blev helt överlyckliga över att få träffa sina älskade kusiner❤
Dem somnade inte förrän 22.30 men det brukar vara så just första och kanske andra dagen vi brukar vara nere sen kommer dem in i sina vanliga rutiner igen och rent ut sagt så bryr jag mig inte, är bara skönt och komma ner och se hur glada dem blir.

Idag ska ju D iväg men han åker inte förrän i eftermiddag så barnen men även jag hinner umgås med honom.
När vi skulle passera Falkenberg så började D undra vart hans mobil hade tagit vägen men vi hittade den inte så jodå den ligger kvar hemma i lägenheten.. Men det gör inte så mycket då han inte har användning för den sa han, men ja jag själv är mer bekymrad över om det skulle vara någonting under helgen när han är iväg. Men hans ena "spel kompis" har mitt nummer och jag har hans om det skulle vara något, sen vet jag inte om han kunde låna min farmor & farfars. Så vi får se hur det blir.

Men hur som helst.
Vi kommer som sagt stanna här nere tills på Måndag så några dagars semester blir det, under helgen så ska jag & min minsta syster hon som har fått barn gå och äta pizza med barnen. :)
Tror nästan att min äldsta syster och systerson också följer med, min andra syster åker till Öland idag.
Annars så ska vi fira Kevin imorgon då där är några i släkten som inte har någon möjlighet och kunna komma upp den helgen vi ska fira honom.
Men för min del gör det ingenting bara jätte mysigt och träffa släkten :)
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och känna lugnet innan alla andra vaknar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0