❤ 26 Juni

Det gick sådär med all packning idag men ja där är ju morgondagen också, är mer eller mindre helt klar med barnens väska lite nappar, välling och sånt ska bara ner så imorgon är det min väska som ska packas.
Ska försöka bära ut lite i bilen också imorgon tänkte jag så slipper vi det när D kommer hem så kan vi mer eller mindre åka direkt!
Åkte till Frölunda Torg tillsammans med Denise efter vi hade ätit här hemma, skulle som sagt på jakt efter ett par gummistövlar till Emilia och tro det eller ej så hittade vi världens finaste kan lugnt säga att jag blev kär!!! Synd att dem inte fanns i min storlek ;)
Så dem fick följa med mig hem..
Var hemma 20.30 och båda barnen sov och gör det fortfarande, förstår ni att Emilia har inte vaknat en enda gång!! Hoppas på att det förblir så.
Ligger just nu i badet sen göra mig klar så jag kan gå och lägga mig så jag inte är så trött imorgon.
Sov så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0