❤ 23 Juni

Ska alldeles strax gå och lägga mig då det som nästan alla andra kvällar blev sent.
I Torsdags var D hemma redan vid tolv från jobbet så han hämtade Kevin på dagis medans jag och Emilia satt kvar i bilen sen åkte vi vidare till 421 i Sisjön för jag skulle handla nya sommarskor, sen tog vi det bara lugnt och mös med barnen när vi kom hem och efter vi hade ätit.

I Fredags var det Midsommar vi skulle vara i Gråbo vid två tiden, vi gav D sovmorgon och sen så tog jag Emilia i vagnen och gick ner till Coop och handlade lite som behövdes ha här hemma sen en bukett med blommor till svärföräldrarna och sen hämtade D & Kevin upp oss så vi kunde åka dit.
God mat och alltid lika skoj! :)
När vi kom hem fick barnen lite mys.

Igår fick jag sova enda till tolv!!
Är många år sen som jag sov så länge och så utvilad vet jag inte när jag var sist, efter frukosten åkte vi till Biltema för D behövde lite saker och sen åkte vi inom Willys och köpte lite Lördags mys.
Väl hemma blev det middag i magarna och sen gick jag och Kevin ner i förrådet för att rensa, blev en hel del vi slängde i containern och när vi kom hem så ville han gå igenom i sitt rum och slänga sånt som var trasigt m.m vilket vi gjorde så lite mer än halv sopsäck åkte ut i containern! Herregud med leksaker dem har som inte ens är något och ha men nu så är där inte så mycket kvar.

Emilia somnade tidigt ikväll men tyvärr så väckte Kevin henne och hon somnade inte om förrän tjugo över elva ikväll! :/
Kevin somnade också sent? Vet inte varför då han var uppe tidigt imorse..
Imorgon/ eller idag ska vi ner till Åsa en sväng annars händer det nog inte så mycket mer, nu är det fyra dagar kvar tills vi åker ner till Skåne och tillbringar fyra dagar där nere❤
Både jag & barnen längtar extremt mycket!

Hoppas att ni hade en bra midsommar och att ni mår bra, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0