❤ 14 Juni

God kväll!

Tar mig ett varmt bad efter jag har plockat undan, torkat och haft mig sen 18. Kevin somnade jätte tidigt och Emilia ja hon somnade i matstolen! Haha
Så det var bara att lyfta in henne till sängen så då passade jag på att torka av skåp, dörrar och plocka undan m.m.
D han är på firman och fixar lite med bilen men tror han är hemma inom en timme skulle jag tro.
Snart är tvättmaskinen klar sen blir det igång med en till, ibland undrar jag hur mycket tvätt det kan bli på fyra personer!! Fast ibland tar det två dagar innan det startas en maskin förvisso, som denna veckan har jag knappt orkat göra någonting men idag mår jag mycket bättre men svettas som en gris..

Denna helgen är D ledig så får se vad vi ska hitta på för skoj med barnen, något brukar vi alltid komma på i slutändan även om det kan vara tomt med idéer för det mesta. Får även hoppas på fint väder så man i alla fall kan vara ute! :)
Hur mår ni?
Ja där finns som vanligt inte så mycket mer och säga just nu så vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0