11 Juni

God morgon!

Här hemma är det en trött mamma som knappt har sovit någonting inatt och barnen dem är hur pigga som helst och dem har bråkat mer eller mindre sen dem kom upp.
Kevin är som alla andra morgnar väldigt trött men jag kan dock inte förstå varför han inte kan sova längre för och vara glad en hel morgon istället för att vara grinig.
Men idag när Emilia ska vila så ska faktiskt även jag passa på och lägga mig & sova,
eller i alla fall försöka.
Vet inte hur många gånger jag har sagt det under dessa 13 månaderna men har kanske vilkat max tre ggr,
man kan ju erkänna att man är ganska dum eftersom detta inte är första gången man är så himla trött.
Hoppas att det blir fint väder idag också så vi kan vara ute efter dagis,
fast även om solen inte skiner så kommer vi vara ute i sandlådan i vilket fall som helst för det är nästan enda gången som barnen är nöjda!
Hellre det än griniga barn ;)
Annars så händer det som sagt inte så mycket mer, alla veckor ser i princip nästan likadana ut.

Det enda som är inplanerat denna veckan är på Torsdag då jag ska till tandläkaren annars så ingenting!
Veckorna dem går så fruktansvärt fort nu så det är helt sjukt, vissa dagar får man kolla på kalendern för och veta vilken dag det är osv. Någon som känner igen sig?
Idag är det 16 dagar kvar tills vi åker ner till Skåne och tillbringar några dagar tillsammans med min familj bara jag och barnen då D ska spela air soft från Fredag till Söndag.
Åker ner på Torsdagen och åker hem igen på Måndagen, är tanken i alla fall.
Tror det blir smidigast och göra så i alla fall.
Måste även börja planera inför Kevins kalas osv, då även det börjar närma sig med stora steg.
Inbjudningskort m.m. ska skickas iväg ja det gamla vanliga!
Baka och sånt tar jag efter vi har varit i Skåne.

Hoppas att ni får en bra dag!
Ska försöka komma ihåg och ta lite bilder under dagen för det börjar bli ganska tråkigt enbart med text och inga bilder, eller vad säger ni?
Nej nu har jag fått besök uppe på databordet utav Emilia som nog tycker att mamma ska sluta skriva och komma & göra dem sällskap. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0