Today

Idag har vi vakt i hembygdsparken tillsammans med storasyster/moster Petra & systerson/kusin Leonidas❤
Följde dem med hem på en kopp kaffe och lek från barnens sida kom hem till mor & far för ca; 1 timme sen.
Ätit lite kvällsmat och ska snart börja lägga barnen fast den som är tröttast just nu är faktiskt Kevin som kanske har sovit max 10 minuter på hela dagen!
Så det återstår och se hur denna kvällen slutar ^^

Huvudvärken sitter fortfarande kvar är inne på min tredje dag.
Undrar vad det kan vara för något om det kanske har med förkylningen att göra? Ja jag hoppas på att den är som bortblåst imorgon, som igår kväll när jag gick in och la mig så började allting snurra efter jag hade legat och spelat på telefonen så var tvungen att gå in och kräka.. Var fortfarande yr när jag la mig men efter många om och men så somnade jag till slut.

Har glömt och berätta att Emilia har tre tänder som har kommit fram där uppe så nu har hon 5!!! Tänder och hon är bara 8 månader & 6 dagar❤
Nej nattning av barnen står på schemat, men jag hoppas att ni mår bra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0