Skåne

Vi lever!
Telefonen har gått varm idag pga den hemska olyckan på tranarpsbron här nere, har själv varit orolig idag då jag har en storebror som jobbar lite här och var i Skåne sen en storasyster som ger sig ut på vägarna ibland.
Är fruktansvärt hemskt när sånt händer :(

Vi kom ner i Lördags sen har det varit full rulle, vi har fått extremt mycket snö och kallt som bara den!
Just nu står termometern redan på -17 så undrar hur kall natten blir!!!?
Imorgon ska vi ev. till storasyster & min älskade systerson ❤
Annars så har vi inte så mycket in planerat utan vi tar dagarna som dem kommer känns fruktansvärt skönt och inte ha en massa måsten osv.

Det blir rätt så sena kvällar för barnen, men det ska bli ändringar på det några dagar innan vi åker hem.
Vi åker hem till Göteborg igen den 26/1 så 11 dagar till stannar vi.
Skönt!
Fast vi saknar D redan jätte mycket speciellt barnen❤

Blir att jag lägger mig så fort Kevin har somnat, har haft ont i huvudet hela dagen :(
Men jag hoppas att ni mår bra så ska jag försöka uppdatera lite mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0